Whysoserious

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma Stening - 26 juli 2011 12:35

Godmorgon :)       



vaknade typ nyss av att jag fick ett sms sen startadejag min data och precis när jah logga in på skype

så ringde grodan sebbe :P

hahaha kul vare :)


nu tror jag att ja ska gå in å äta lite frulosst vet nt riktigt men aja :)


Puzz herrå<3

Av Emma Stening - 23 juli 2011 21:30

Hejsvens :D


Vid typ 10 över 4 så åkte jag från linn å häm för hon skulle få fin främmande :D

sen kom jag tbx vid 9 och nu sitter man här med datan i knät å är lycklig :D


men asså jag å linn kan nt vara uppe nå länge för att typ annars får jag nt sova här lr nå för vi var uppe när linns mamma typ åkte å jobba när vivar typ uppe, tråkiga tider:D


Linn sitter och typ får damp för att hon fattar ingenting med Cs fyfan vad humor :D



men asså jag e fan as trött för de e as varmt ute typ 30 grader fan:P

hahahahha så ballt :D


men nu ska jag typ dra :(


Puss♥

Av Emma Stening - 23 juli 2011 16:02

♥ Åhhhh Cs! ♥


hihihiih godmorgon  


Asså imorse gick vi type å la oss vid 7   

och vakna typ nue   


heheh e med mi och linn dom e ju så jävla sociala

"host" "host" :P


Ska typ åka från linn snart :/ men sen ska jag komma hit igen hahhhahahha! ;)


Men ska dranu pusspuss  



Av Emma Stening - 23 juli 2011 02:50

Serri vad kan man gö?

jag e med Mi och Linn och dom typ sitter å gapar om en spindel som linn såg för 4 timmar sen typ men hjälp.  




Asså de är 9 st inne på skype av typ 70 fett tråkigt och Alex har fortfarande ÍNTE hjälpt mej med Cs.  



Och Linn e julite halft störd för adde hjälpte henne med de men hon hjälper nt mej för att hon vet inte vad man gick in på   (det är säkert bara för å jävlas)


Men asså serri min mick funker typ inte domsäger att den låter som en dammsugare jävla piss asså!  




Fatta vad kul jag hade för någon dag sen  

Pöss herrrrrråååååååå bäjjbs   



Av Emma Stening - 23 juli 2011 02:21

Tjana! :D

asså nu har jag skaffa en ny blogg för 1000:de gången men de här blir nog bättre :D

de är ungefär type 1 månad kvar te skolan börjar, fett jobbigt......

men asså grr    

men nu ska jag type sova nu nattiinatiii  

Puss   




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards