Whysoserious

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma Stening - 27 juni 2012 17:06

Satt å skrev ett as lång inlägg men som vanligt loggade jag ju.......

Hej iallafall! i förrgår var jag Sara å Malin hemma hos ludde å william, bergh var också där vi kolla på film å sånt!

Igår var jag med dom igen vi typ spela lite boll på skolan!

Idag var jag å käka med dom och Axel!


snart så blir det träning så läre byta om puss!


// Emma Stening



Följ/Adda

Instagram @emmagrodanstening


Facebook @ Emma Grodan Stening


Skype @Emma.stening1


Daywives/Bilddagboken  @Grodan-bolll


Tack!!

Av Emma Stening - 25 juni 2012 17:52

Hejsannn. har inte bloggat sen a jag vet inte vad har ju gjort så otroligt mkt HELA TIDEN!

2 Juni var min födelsedag! jag vaknade på morgonen då fick jag 2 paket en USA bikini och en våtdräckt tills jag ska åka vattenskoter HIHI :D

Sen typ har jag varit med kompisar  å så :)

Sen var Metro på stolt och nykter å där uppträdde PANETOS! :D

Hihihi sen typ förra helgen var metro på sommarläger det var kung! nu berättar jag bara vad jag har gjort inte nå små saker:P

Hahha har hänt massa imellan där som tex skolavslutning MM..


Just nu så spelar jag WII med mormor sen blir det hem till Ludde och William och chilla lite :) hihihi men nu måste jag börja fixa mig hejdå :)

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards