Whysoserious

Alla inlägg under september 2011

Av Emma Stening - 3 september 2011 11:38

Hihihi Hajj :)

lr Godmorgon  

Just typ nu så sitter jag här med Linn och ska snart  äta frukost  :)vad ska man hitta på att äta då?

det får nog bli O´boy och macka  hihihi inte de bästa men men. Jag har inflamation i min fot ;( så jag kan inte gå på den får hoppa på kryckor de suger -.-

jag spelade fotboll och typ stukade den och sen när de inte hade gått över så teipade bara pappa den så fick spela matchen endå sen fick jag ju en inflamation de känns ju sådär-.- får lixom inte spela fotboll på 2 veckor :(

jaja men nu ska jag upp och käka frukost. bloggar mer ikväll Pusss :*<3   jag å min unerbara syster linn :D Linn är den brunettiga saken med blond lugg och jag den blonda lilla saken :*

Av Emma Stening - 1 september 2011 19:57

assåå srry attjag typ inte har bloggat så mkt men jag har typ lixom inte tid;(

just nu vänta jag  på linn för hon ska svara på skype,

men som vanligt spelar hon-.-

Nathalie e grym för hon ska fixa en ny header åt mej! :D

Taaaacck :*<3

men ska ner å ducha puss:* <3

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards