Whysoserious

Alla inlägg under januari 2012

Av Emma Stening - 31 januari 2012 21:59

Hej hopp gummi snopp:)Idag har de varit en tråkig dag i skolan. När vi slutade då åkte jag med bussen hem och gjorde mig iårdning för fotbolls träning det var as jobbigt vi gjorde 96 sitt-ups så nu har jag ont i magen. Men Nu ska jag sova blir ett kortkort inlägg nu! Jag måste ta och skärpa mig men nu e jag så trött så jag orkar inte bry mig om nånting..Tjadååååååå//din Emma:)

Av Emma Stening - 31 januari 2012 07:44

Hej, de var en otroligt trög morgon idag att kiva upp på :/ Nu sitter jag i bussen och har sjukt tråkigt!-.- snart hämtar vi upp josaan men iallafall så har vi idrott första lektionen vi har skriskor BLÄÄÄÄÄÄ!! Men nu ska jag snart hoppa av hejdå //Emma ;*

Av Emma Stening - 30 januari 2012 22:07

Hejhej :)


Idag har de faktist varit en helt okej dag i skolan först No (biologi) sen slöjd, B-språk sissta hade vi Idrott   

Idag fyller min underbara mamma år 35 eller 36 tror jag    hahah gammeltant..  efter skolan kom några i släkten hit och käka tårta sen typ har jag sovit från 4 till 8 så vi får se om jag kan sova nu men men   

Blir inte något långt innlägg idag. Apropå outfitsen har jag tänkt jag ska köra den lite senare fatt asså min cam på datan är inte den bästa. och då ska jag försöka hitta min kamra å fixa med lite sånt! men nu ska jag krypa ner i sängen vi syns imorron Puss hej // Emma den lyckligast      Här får ni en liten muppad bild på mig..

Av Emma Stening - 30 januari 2012 07:08

Hejhopp! idag klev jag upp 20 min tidigare än vanligt för jag hade tänkt att blogga lite men som vanligt blir de tidspress.. kan bara skriva i 3 min till men iallafall så ska jag till skolan snart vi har biologiprov ( tror jag) sen har vi idrott och B-språk tror jag sen vet jag faktist inte vad vi har för lektioner :S men nu ska ni få se dagens Outfit elle vi tar de när jag kommer hem men nu måste jag ner till bussen hejdå :)

Av Emma Stening - 29 januari 2012 22:53

Just Nu ligger jag i sängen och skriver lite med mobilen jag tänkte lägga ut en bild varje dag om min outfit på de viset kommer jag vara mycket mera uppdaterad låter de bra ? Så imorgon börjar de men Nu ska jag ta lite sömn innan man ska upp imorron för att sedan gå till plugget, fy fan känner värkligen ingen stor lust med det för vi har biologi prov.. men jag bloggar mer imorrgon . Puss godnatt sov sött mina bitches;*

Av Emma Stening - 29 januari 2012 21:22

Why cry next day is better!♥   Why cry next day is better!♥

Av Emma Stening - 29 januari 2012 20:51

Tjena! :D

Igår så var jag ju med Malin och Sara vi hade underbart kul

Vi såg på Sex and The city the movie Och paranormal activity 2 LÄSKIG SOM FAN! (fast endå inte)

om man ska se paranormal activity måste man se 1 an först men den hade jag redan sett! :)

På kvällen när vi skulle gå å lägga oss sov alla i min säng Jag å sara tog en varsin kant sen malin fick ligga i mitten, Men jag dog fatt asså först åkte mitt täcke ner på golvet (som om någon drog i de) Asläskigt! Sen känns de som om nån tar på min rygg fan vad jag dog! jag klistrade fast mig på malin som en blodigel fatt jag var så jävla skrajj asså! Sen bytte jag och malin plats! Jag grina fan och typ skratta samtidigt fy fan vad hämst de var asså! :O Kl var runt 3:15 sen på morronen (imorse) så vaknade vi vid typ 9 och sara försökte dra upp mig å Mailn ur sängen värsta helt RANDOM! hahah hon lyckades inte malin låg ju fan på mig a men a sen vid halv 11 så drog vi till ljusdal för att sedan ha träning med fotbollen i 2 timmar de var as jobbigt :P men a sen så drog Jag Mi Sandra Moa till delsbo för att träna med 96:orna i 1,5 timme :)

Jävligt skönt faktist :) sen så hänka Mi med mig hem, när vi kom innan för dörren åt vi lite pizza HAHAH nyttigare får man leta efter ;) sen typ nu ligger jag i sängen å messar lite granna  ;) Thihi men nu ska jag nog slå på en film :) Hare gött :)


Många kramar Emma ;*<3

Av Emma Stening - 28 januari 2012 16:56

Hejsvejjs!


Länge sen I know ! Men jag har fasiken inte tid, och vi har inte haft någon intentet.


Om jag ska sammanfatta tiden jag inte har bloggat då.


Har inte gjort nånting. eller jo chillat varit med kompisar:)

Har haft allmänt chill asså :)


Ikväll blir de brud kväll OFC!

Malin & Sara kommer hit! Ska bli grymt kul! Men OFC kommer inte Johanna. ALLVARLIGT jävla ERIK!

Men vi 3 bruudar ska chilla äta pizza å snacka massa strunt :)

Ska bli otroligt kul faktist, så nu ligger man å väntar på dom små rumpnissorna(y)

Jag tänkte berätta lite om "Outfits" och smink/hår nästa inlägg !

Men nu ska jag gå å göra mig iårdning men vi höres:)

Många Kyssar lilla Emma;)


( Jag älskar dig Ludvig!)

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards