Whysoserious

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Stening - 30 april 2012 23:37

  Hej. Nu har jag haft ett ganska långt uppehåll på grund av att min dator har varit sönder, så den har varit på lagning i tyskland. Kunde ingen i ljusdal fixa det eller så nå bara måsta skicka iväg den blir så jävla irriterad. Nu skiter vi i de och snackar om någonting lite roligare 


Idag är det valborgsmässoafton om det stavas så.

Jag har haft en kanon dag värkligen.

Imorse 07:30 så ringde alarmet på min telefon.

Alarmet var så irriterande så jag stängde av den och somnade om.  Opsiii..

Vaknade utav att mammas alarm ringde vid ca 8:00

Jag och min kära mamma skulle till hudiksvall för att handla lite kläder.


Köpta kläder:

Ett par shorts ifrån Ginatrico "perfekt jeans" Så grymt sköna och finns i många fina sommar färger! ÄLSKAR DOM!

  




2 st linnen! MARWIN Svart & Vitt Grymt sköna !


 


Bikini till sommaren!

En baby grön färg på överdelen "FIREFLY" Grymt härlig färg.

Ett par rosa bikini trosor.

Och ett par svarta lika som dom rosa!


 

 Har köpt ett par solglasögon som jag inte har fotat än. dom är samma färg som bikini överdelen!














Efter jag hade handlat så åkte jag och mamma och köpte en varsin mjukglass mumma!

  

Sen åkte jag hem och träffade brorsan lite grana vi spelade lite fotboll vann med typ 17-1 är man skillad eller?

Gjorde mig i ådning för att åka ner lite till nor och kolla på någon brasa där. AS TRÅKIGT. där hitta man lilla malin på en stol jaojao!

sen åkte jag och Malin till Amanda för att göra oss i årdning för att sedan gå till kyrkan och träffa massa folk!

Brasan startade halv 9 och jag Malin, Amanda & My kom dit halv 10 ooooppppssss hahah alla gick hem när vi kom typ.. -.-

Förutom MUPPSEN såklart !

Hahah vi drog hem till Anton Bergh och chillade lite spela lite fotboll och tog över hans hus ;D

Tack för en bra kväll! Sara Silen Djärf, Ludvig Andersson, William Andersson, Axel Åsåker, Anton Bergh, Malin Jonsson , MoaMy Sjöberg, Amanda Hedlund & Elida Tunell! Hade grymt kul iallafall:*


Just precis nu sitter jag i min OnePiece och käkar chips å dricker "Fanta exotic"

GÖTT!

Nu får ni ha de bra! BTW det har blivit 1 MAJ nu ! :D

Bara så ni vet ska jag gå ut å bada i sjön om några timmar men nu måste jag vila lite // Emma Grodan Stening      

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards