Whysoserious

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Stening - 29 maj 2012 16:41

Tror min bikini har kommit... men asså tror mamma har slagigt in den å ska ge mig den på lördag! :D

Dööör! :D  

Av Emma Stening - 29 maj 2012 16:07

Hejsvajjs! :) i söndags så spelade jag match med 96:orna vi förlora med 6-1 mot bollnäs. hmm en riktigt dålig match men endå. efter de så cyklade jag till båthammn några kilometer ifrån fotbollsplanen, där ifrån tog jag vattenskotern till långön! så jävla härligt! jag mamma pappa å min bror åkte till långön dom åkte båt å jag åkte vattenskoter, vi åt lite grann JÄTTE GOTT ;D hihi. efter det så åkte jag hem och bytte om för att sedan träna! var ju helt slut efter både match och träning den kvällen så somnade fort! i går "måndag" så var jag i skolan hela dagen. på kvällen så hade vi match alltså mitt lag 98 vi mötte Edsbyn, vi var så jävla bra! hade bäst passningsspel de var nästan så vi lekte ut dom! så skönt de skulle kunna ha blivit runt 8-0 med alla våra ribbskott och bollen som slickade mållinjen typ! men såklart så fick vi bara in 1 mål och domar fan är ju dum i huvet å förlännger skiten å då gör dom 1 mål när de är 2 sek kvar.. så jävla pist off asså! aja.. på matchen känner jag att ja börjar må as dåligt, fy fan jag lära springa in på toan å typ spy "magsjuka" jag spelade hela matchen ut men är hemma idag tisdag fy fan vad dålig jag mår. aja ska kolla lite på BB kollar alla avsnitt jag missat så vi hörs HEY! // Emma Stening :)

Av Emma Stening - 26 maj 2012 22:53

Hajsan påer! :D


Mjaaaao! hihihihi asså i fredags "igår" så var jag å min klass och skulle paddla till långön jag paddlade med Malin hon var ju as dryg:D det var ju ett helt otroligt väder!  sol hela dagen till kl 6 då börja det åska och regna! när vi hållde på att sätta upp mitt tält vi fick skynda oss! kul som satan! :) hahah vi skratta och bada och hade skit mys. kl 12 skulle vi ligga i tälten. Alla föräldrar som var där och passade oss gick och la sig. 10 min efter var alla ute ur tälten as kul sen gick alla dom som skulle sova i "spökhuset" dit Sara Elida och några mer spran dit å spöka för dom. De var skit kul dom pinka typ på sig hahah efter som att de var en gamal sjöman som hängde sig där (SANT) sååå läskigt!

jag gick in i tältet och låg där å typ slumrade till lite breve Jesper å Amanda! sen så vaknade jag utav att några satt ute och hade börjat eldat! sen gick det några å jag å nån mer satt där å prata till kl 4:) Supermysigt. sen gick vi in i tältet och somna nån timme bara. sen på morgonen åkte vi hem. efter det åkte jag te mormor så åt vi grillat mums!


Imorgon blir det fotbolls match med 96:orna mot bollnäs. jaoo :P men nu så ska jag sova lite granna så jag blir utvilad!

Mjao! :)

Hihihi natti småpruppar! ni får lite bilder sen! Puss godnatt // Emma Stening :)

Av Emma Stening - 19 maj 2012 16:14

Hej jag har inte gjort någonting idag! och alldeles nyss satt jag och skrev ett ganska långt innlägg men jag blev automatiskt utloggad! det är såååååå jobbigt! men nu ska jag försöka hitta på någonting själv eftersom alla är så jävla sura. ÅH IDIOTER:P


Hejdå// Emma Stening  

Av Emma Stening - 18 maj 2012 18:57

Hej.. Efter att Linn tog bort allt jag skrev alldeles nyss så ska jag kortfatta mig as mkt!

Hm onsdas var i ljusdal å fira kusinen.

Igår städa 6 timmar!

Idag ljusdal för att köpa en ny cykel! och sen hem till linn snart ska vi hem till mig och a chilla hejdå!// Emma Stening

 

Av Emma Stening - 16 maj 2012 22:59

Hejsvejjs allihopa små muppar!

 

Idag har det varit skolan som vanligt jaoooo! fast det var endå inte som vanligt, vi hade typ "Innebandytunnering". Det var grymt soft.. eller jag var ju inte med men endå. På morgonen hade vi arbetspass. sen raste imellan första arbetspasset och nästa lektion så gick vi ner till hallen och kollade på lite när dom spelade innebandy. Sen gick vi upp och hade vårat längsta arbetspass från 10:05 - 11:30. Blev väldigt långt pass och jag och brudarna beslutade oss för att smyga ner och kolla på lite innebandy. men såklart kom lärarna på oss.. som vanligt. Bitch Karin blev skit sur och undrade varför vi var ute å rände. Hahah vi bara gick där ifrån. det var typ helt öde på skolan. men vid 11:30 så gick ALLA ner och åt fast vi inte fick "shiiit the same" Sen efter lunchen och lunchrasten så hade vi en halvtimmes matte lektion. han ju nästan inte plocka upp böckerna ju. vid klockan 1:00 började innebandy finalen som alla fick gå och kolla på. Dom som hade kommit till final var "Lärarna" & Orgårds mopeder. HAHA. detr var mopederna som vann. efter skolan åkte jag hem med bussen som vanligt och sedan var det att fixa sig lite fort för att åka till ljusdal för att hälsa på Sandra "Kusinen" för att hon fyller 15 år på fredag! hahah Grattis bruuden!

Hemma hos henne bytten jag om och halv 8 var det träning i skästra! träningen var as jobbig idag har typ sträckt höften, fett konstigt.


Nu när jag kom hem så ducshade jag VARM! och sedan satt jag mig vid datan och läste runt lite.. Btw ni ska få höra om i tisdags!


TISDAG:

I tisdags var det match mot hudik! Vi losade såklart.... med hmmm aahh blabla.. 7-1 VI SÖG ÅSNE SNOPP! hahah men nästa gång då jävlar! har varit sur sen dess! hatar att förlora!


NÄSTA TISDAG: Nästa tisdag blir det match mot korskrogen/ljusdal/färila. hm dom har typ blandat.

Ska bli kul och se hur vi spelar! Vi har spelat lika med 4-4 en gång förlorat med 4-0 en gång och så när jag spelade med 96:orna losa vi mot dom med typ 9-0 eller nå.. hahah mot samma lag.DÖR Här får ni två bilder sen i söndas puss hejjj // Emma Stening!     Godnatt !

Av Emma Stening - 13 maj 2012 22:01

Halloj :D


Jag är grymt glad! i helgen har jag mäst bara taggat inför matchen som vi hade idag!


Ja som sakt! Match idag mot Ljusne i Ljusne!

Vi vann med 7-6 så grymt skönt!

Hahah roligas idag var ju hemresan trotts allt! Jag och Sara åkte hem med MoaMy och Amanda!

Efter vägen kom vi på att vi skulle på MAX och käka lite. var utsvulten!

När vi kom dit så såg vi en grymt frän hoppborg.  fast vi gick in och käka!

när vi kommer ut så var den sååååååå frästande så vi hoppade och skuttade och skratta så jag hållde på att pissa på mig!

hahaha! nu kommer vi till det roliga! den spricker och luften åker ut vi tar våra skor och springer till bilen! sen drar vi där ifrån! det ironiska va att det stod "ENDAST SMÅ BARN" på en skyllt då kommer sara å bah!

Sara - Eh folk säger ju att vi är små så varför inte?


lite bilder!


INNAN VI HOPPAT!

 



NÄR VI HOPPAR!

 




EFTER VI HOPPAT!

 


DÖR!

här ska ni få en bild på mig sen idag med!

 










Btw... imorron har vi porträtt bilder i plugget kommer dö! <3


Många kyssar Emma! ♥

Av Emma Stening - 11 maj 2012 11:49

Hej hopp!

Igår blev de bara ett as kort inlägg hm somnade runt halv 3 inatt låg och pluggade runt 7 timmar för att jag skulle få en ledig dag idag. vi har hemstudiedag! CHILL har inget kvar och göra så nu ska man te bollnäs en snabbis och kolla på lite kläder! :D Happy face;D

Hm tänkte beställa lite saker ifrån KIMSTORE!

  En -usa bikini Twisted!


  Navel percing!


          Shorts och smycken/assesoarer


Bli nog att beställa nu så fort mamma kommer hem!


BTW! Ska till bollnäs och handla lite typ nu hoppas man hittar nå fin klänning att ha på skolbalen!

Nu ska jag gö mig iårdning sen åka iväg!// Emma Stening  

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards