Whysoserious

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Stening - 9 juli 2012 15:44

hej alla mina söta bloggläsare!


Har nu provat att byta blogg! till www.whyyysoserious.devote.se

Känns som att det var en lättare sida för lilla mig att förstå så kolla gärna in den bloggen det skulle vara urgulligt!


Hörs!/Emma

Av Emma Stening - 7 juli 2012 23:59

Hej har inte bloggat så mycket nu! händer så mycket runt om kring! igår var jag till österrike och åkte vattenskoter så nice! och för någon dag sen var jag hos sara ett tag:) men sen drog vi hem till Gabbe BAM! :D


Okej mina kära bloggläsare! såhär är det just nu! ser att jag har fått ett antal kommentarer! förlåt om jag inte svarar har inte så mycket tid.. beklagar! ska försöka vara mera bloggerska i framtien men nu på sommarlovet gör man så mycket så man hinner knappt blinka ;) men kommer försöka svara på alla era fina kommentarer hädan efter. tycker det är sjukt kul att ni läser bloggen fast jag är så tråkig;) skäms LIIIIITE !


Ska fixa min blogg helt och hållet imorgon ny header nytt namn och allt! :) ska uppdatera minst 1 gång per dag och ligga i så ni får en roligare blogg att läsa! :)


Just idag har jag inte gjort någonting soffan har varit mitt pleace! känns sköönt! men imorgon blir det nog andra bullar förhoppnigsvis! å¨ker nog till Sara ett tag om hon vaknar -.- skriver mer imorgon om vad som händer! BTW REA på fiftyfifty! var där köpte 2 par cheap monday jeans och 4 par tröja och en tubtopp! ni ska nog få se bild på dom!


Justin Bieber!


Som alla kanske vet är jag ett stort fan av Justin! det har jag varit i många år. han kommer ju till sverige den 22 april 2013! när jag fick veta det skrek jag typ å allt DÖR! Så var det dags att beställa biljetter kändes helt underbart! när jag kommer fram vad händer inte då? biljetterna är slut! på 40 minuter tog dom slut till 2 st konsert! så nu har jag ingen biljett.. är så sjukt ledsen! villa värkligen se min förebild och allt! han e underbar! Jag älskar honom! men ist så köper omogna jävla killar biljetterna och sen bränner upp dom, spolar ner dom, klipper sönder dom mm... SÅ SJUKT IRRITERAD OCH LEDSEN! så är det någon av mina underbara bloggläsare som har 1-2 biljetter så skulle det vara helgrymt! Älskar han! Ps.. HAN SKA BLI MIN MAN!


Men nu mina kära! så ska jag hoppa i sängen och vänta på morgondagen PUSS HEJ // EMMA! ♥          

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards