Whysoserious

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Stening - 29 februari 2012 22:21

 

Av Emma Stening - 29 februari 2012 22:14

Tja tja bloggen länge sen! I KNOW!:P

Men har inte haft tid att blogga har fixat med annat sörru :) Ska/Har beställt saker frin Gina Tricot ska visa er lite bilder vad pappas lön går åt till ;*<333 kommer bilder alldeles snart puss hörres!<3

Av Emma Stening - 12 februari 2012 09:54

Hej igår så var jag hos ludde de var så jäkla skönt för jag var så trött men vi satt i soffan å kollade på film sen kom ju ofc dom dära ungarna. sen räddade malin mig med att hon också kom! :) sen när alla hade gått vid typ 11 så låg jag kvar där i

soffan och kramadess med Ludde :D morra :D sen drog jag hem å slaggade :)

Men nu ska jag till ljusdal och träna lite på slotte :) sen duchar jag å malin där sen drar vi till Järvsö och är på byn ett tag me  Jonte, Ludde & William :) ska bli kulkul ;) thihi men vi hörs sen!


Puss// Emma;*  

Av Emma Stening - 4 februari 2012 22:31

Jag och lilla johanna har lyssnat på musik och snackat skype hela kvällen! nu är de bara till att krypa ner i sängen och dra på en film sen så blir det fotbollsträning imorron! Godnatt mina gulligrisar :*<3   Högra handen är luddes vänstra min :)<3

Av Emma Stening - 4 februari 2012 11:24

Tjenatjena! :)


Idag vaknade jag vi kl 09:00 för att pappa typ vispa grädde.. jag som hade tänkt att sova ut men så blev de inte.

Men nu sitter man och snackar med Alexander och Enzoo dom har allvarligt sämst humor! hahah!

nu väntar jag på lilla Johanna som ska slagga hos mig ikväll. Men ska dra nu herrå //Emma :)

Av Emma Stening - 3 februari 2012 23:17

 



Du är ALLT för mig allt och lite till älskling det går bara inte att förklara med ord hur mkt jag älskar dig!! du är min ögonsten! du finns alltid för mig! Jag skiter i vad alla andra tycker om hur "VI" beter oss de skiter jag fullständigt i för jag älskar dig!
Du är en ängel ifrån himmlen som precis JAG har hittat och älskar innifrån och ut ! en ängel utan vingar de är dude! min ängel !
Du är ju bara så jävla underbar! när jag är med dig du ska fatta vad lycklig jag är! åhh asså varenda gång jag ser dig blir jag knäsvag, när du kommer bakifrån kysser mig på halsen de är en sån skön känsla du är allt! jag mår så otroligt bra! Åhh asså de går inte att förklara! vill bara vara med dig 24/7! du är så otroligt vacker finns ingen som är som du du är speciell! (på ett bra sett)

min ögonsten vad skulle jag gjort utan dig?

Ludvig andersson! jag älskar dig över allt annat!♥

20/11-11
You&Me♥                                Im so love whit you!♥
Av Emma Stening - 3 februari 2012 22:33

Tjeniiiiixen sa pixxeeeeeenn :3


Idag så har jag haft det rätt nice i skolan fast inte så nice lektioner :/


Vaknade vid 06:30 ungefär (fick ganska mkt panik)

Klädde på mig och gick ner sminkade mig plattade håret och lite sånt:)

Sen vid 7:26 kom min buss och jag var vid skolan 08:04 :P

första lektionen var Engelska där hade jag inte så mkt att göra sen hade vi SO Skrev en berättels på 30 min REKORD!

Sen hade vi rast sen Fysik (de sög åsna! ) sen typ Lunch elle nå de blev nå snuskigt. Sen typ hade vi lite rast till 12:30 sen till kl 3 hade vi HKK (hemochkonsumentkunskap) vi gjrde nå läskigt jag var iallafall med den lilla bitcen Johanna ;) Hahah bara för vi suger på att gö mat.. :3 hahah efter de gick jag och Malin ner på toan för jag vet inte sen gick vi upp och väntade på lilla Ludde sen frog jag å Ludde hem till han och typ chheeeka film och så :) de var mysmys vid typ 7:00 frog jag till metro för han skulle åka och basta :) eller först gick jag på sibylla och ringde dit Jocke & Sandra eftersom att inte Malin villa gå enda dit bah fatt hon är as LAT! sen var vi på metro chillade och cheeka film där också tills Sara kom vid 9:30 typppe :P då gick vi ner å snacka massa strunt prat! ;P Men nu sitter man i sängen med sin ROOSA onepice och dricker bubbel vatten och ska snart ringa Johanna :) + smörja in händerna :P


En bild från ikväll    mjaooo :´) Älskar dig Ludvig!♥ Många kramar Emma

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards