Whysoserious

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma Stening - 15 augusti 2011 13:35

Godmorgon :)

 

för fem min vaknade jag och satt mej vid datan hade inte ett piss å gö så jag började skriva lite här.

Jag e ju typ med jonna hon har lagat lite frukost xD

Hmm jonna laga frukost :P

hahah e är faktist gott xD

men ikväll ska jag spela fotbolls match fan vad kul de kommer bli fast jag måst tare lungt :P

ont i foten vettu:) komigen nurå ljusdal försök att klå oss xD¨

hahah :P

men kommer med resultat senare :) <3

Av Emma Stening - 7 augusti 2011 12:42

                      Heheh godmorgon :D


Imorse vaknade jag av att Jonnas mobil ringde och jag skulle ta upp den men de gick nt för att mina händer var helt jävla bortdomnade -.-

Sen typ så gick jonna ut och hämta en anus kanin som döda mej -.-

sen gick vi ner och åt frukost typ vid 12:30.

sen ringde jag mamma och bråkade lite -.-

sen typ gick vi upp igen och satt oss vi  datan ;)


Om ungefär typ 2 timmar kommer mamma och typ hämtar mig och jonna för jag ska spela match mot ähh de kom jag nt ihåg ;)

men vi ska iallafall typ spöa dom för nu jävla juste de var mot huddik ;)


Men asså nu sitter jag typ och typ pratar med sebbe i skype ;) hans mick har typ damp -.-

men nu ska jag typ dra herrå ;)<3

Av Emma Stening - 7 augusti 2011 02:29

   där satt vi å myste ;)

Av Emma Stening - 7 augusti 2011 00:35

Åhh!


nu sitter man och pratar med den underbaraste sebbe + att man kollar på när valrossen (jonna) ligger och sover -.-


idag var den bästa dagen i mitt liv..


det började med att jag skulle te stene för att träffa jonna som hade vare borta i veckor -.-

sen var vi och lyssna på körslaget som skulle uppträda.. fast vi satt bara å snacka om jonnas "kille" danne ;)



men asså jag tror jag ska sova nu e ganska trött + att de blev väldigt kortfattat


 puss godnatt<3



Av Emma Stening - 5 augusti 2011 18:13

  Älskar dej sebastian!♥

Av Emma Stening - 5 augusti 2011 18:05

Älskar dej mitt hjärta!♥

 

 

Av Emma Stening - 5 augusti 2011 14:38

Jonna Linda Elisabet Liiv Stening!♥


Syster du e de finaste jag har.

det är dej jag kan prata med när jag har de svårt.

du e den jag kan lita på.

du e den jag kan krama om:)

du e den jag älskar !

Alla våra minnen  

de är de bästa jag har haft!

det var vi ett bra tag sen gjorde jag ett misstag sen har jag försökt att nå tillbaks till dej syrran det är dej och ditt fnitter jag älskar ♥

va den du är de är då du e som bäst ♥

Älskar dej!!♥




Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards