Whysoserious

Alla inlägg under november 2011

Av Emma Stening - 27 november 2011 19:37

Inte gjort ett shiit idag!

Blir ett as kort innlägg nu!

Jag börjar bli sjuk typ :(

Jävla shiit asså :(

Men ska ner å käka

mångar kramar Emma

Av Emma Stening - 26 november 2011 23:46

Ser du stjärnan i de blå?

Ja den lyser för oss två.

Du får mig att förstå ditt namn får hjärtat mitt att slå.

Vi delar på minnen som vi kommer att komma ihåg

Det är du och jag

Och nu vet jag att du är helt underbar!

Du är speciel på ett underbart sätt.

Tro de eller ej men våra dar kommer jag alltid minnas!

för de är för dig mitt hjärta brinner!

Dina ögon lyser upp mitt liv älskling

De är du å jag för all framtid kanske inte på riktigt men i mitt lilla liv.

Jag älskar dej så otroligt mkt!<3


Av Emma Stening - 26 november 2011 22:10

Tjooooooo:D


Inte fatt asså jag vill skryta men jag har ett underbart liv just nu (A)

Jag har en underbar kille och världens bästa kompisar!<3


(igår) hihih igår gick jag tilll skolan och efter den så drog jag hem till malin och åt för vi skulle på metro.

Vi gjorde oss iårdning och då fick jag ett mess från ludde : Är ni hos malins mamma?<3333 Jag: A de är vi<3333

2 min efter plingplong hör man på malins dörrklocka och malins mamma gick ner å öppna

då var de såklart Ludde,William,Jonte,Filip å jesper som stog nere när vi gick ner. åå jag dör

Sen gjorde vi oss klara å gick ner på metro och myste där från 6 till 11 sen kom pappa å hämta mig.


(idag) Julskyltning i järvsö idag då stog å sålde fika med klassen tjäna runt ca 2000 kr :)

Gryymt jag gjorde inte så mkt idag stog mäst å tröka å frös fast man hade ju muppen där(A)


Av Emma Stening - 23 november 2011 21:19

Tjaaaaaaaaa! Händer'? Jaoooo


Jahappp:)


                                                  
              Vad har hänt idag?

1.Vaknar utav att väckarklockan INTE ringde. (06:27)


2.klev upp klädde på mig åt frukost sminkade mig sen borsta gaddarna :D (06:27-07:20)


3.sen typ bussen ner till båtbacken (07:26) (hoppa av och vänta på bussen som går upp till skolan) (07:42) kommer min buss som jag tar upp till skolan och kommer fram vid (08:1)

Sen en het vanlig skoldag ;) sen sluta vi typ 2 :) fett chill :))

Sen hem till lilla jossa och baka peppakakor :D

Raawrrh :D

Sen drog vi till metro så fick jag träffa min underbaraste(A)

Men nu ska jag lägga mej i sängen (untandatan) och bah smsa klart med Ludde  sen ska man sova ZzzZzzZzz


Godnatt många kramar Emma :D


                                                  
                                     

Av Emma Stening - 22 november 2011 14:56

Vad händer? jao.


Idag har jag varit hemma igen. de är väl typ tisdag? :)

Imorron ska jag till skolan längtar fan :)

varit på sjukhuse idag å kolla nå.

Asså har ingenting och skriva om nu men jag skriver liten senare puss hej :)


Många kramar Emma:)

Av Emma Stening - 19 november 2011 12:53

Wat´s up?


Tjoooo jag mår skit just nu :/

Har ögoninflamation, feber, och skit förkyld! :8

Men hadde iallafall bästa kvällen igår med lilla ludde johanna och sara :)

Saknar dej lilla gubben ;)<3

Men tror jag ska försöka sova lite nu ^^^


Älskar dig!♥

Av Emma Stening - 18 november 2011 23:45

Vad händer? Jao(a)


Idag vare skolan, var lite såhär vad ska man säga? SEGT (somvanligtasså)

Asså de är FREDAG! :D

Så jävla kung;)

Efter plugget drog man hem och gjorde sig iårdning för att åka till metro:)

På metro så gick vi in i idrotts-hallen och typ körde fotboll och innebandy :D

Kung men jag e ju sjuk så fick ta de lite lungt asså :/

Sen typ gick vi in och kolla på idol grrr och jag satt breve snyggingen såklart :*

Hihihi Rawwrrhh :D

Kung de sen vid 11 kom mamma och typ hämtade mig :)

Sen typ satt jag mej vid datan och ska sova nu nattinattii blev ett kort inlägg nu men iallafall;)

Många kramar Emma;)

Av Emma Stening - 17 november 2011 20:40

Alldeles jävla nyss satt jag i en timme å skrev ett as långt innlägg men vad händer inte då?

Jo internet sluta funka fyfan asså ! han inte kopiera de heller!

Så jäkla förbannad!              

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards