Whysoserious

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Stening - 10 maj 2012 23:38

Tjooo,

Idag har det varit en vanlig dag på skolan och imorron så har vi hemstudiedag! Har redan gjort klart allting så imöra blire att dra iväg te bollnäs och handla lite granna ! :)

Hihihi Sen blire nog att vara lite med Makin. Puss hejjj nu ska jag gå och sova! // Emma Stening:3  

Av Emma Stening - 9 maj 2012 15:05

Hej, har inte hänt ett piss sen igår. Ikväll blir det fotbollsträning. ska göra klart SO uppgiften nu så Tjao!//Emma Stening

Av Emma Stening - 6 maj 2012 17:09

Hallååååååå! :)


Idag har jag varit och spelat fotboll.

As drygt var de har inte hänt någonting alls förutom fotbollen idag. Blir att DEGA hela dagen lång!

blir kanske kina mat till middag mumma! :)


Jag fyller ju år om ca 3 veckor och 6 dagar så jag ska skriva min önskelista nu!


Önskelista:

1. pengar

2.systemkamera

3. Cykel

4.hål i naveln

5.Smink

6.ny parfym "Vanilj"

det är typ de jag önskar mig kommer säkert på nå mer :D

Puss & Kram // Emma Stening  



Av Emma Stening - 6 maj 2012 17:09

Hejhej!

sara eriksson här!

jag brukar annars blogga på min blogg

som heter www.sarateresiaeriksson.blogg.se , checka gärna och lämna gärna en kommentar!

jag har fixa emmas blogg lite :)

gjort en ny header,

som jag gjorde på picasa 3 :)

hoppas emma blev nöjd med den :D 

ha en bra dag hejs!

förresten!

fortsätt att läsa emmas blogg!

för den e fetta king!<3

bjuder på en bild på mig!




// sara eriksson  

Av Emma Stening - 5 maj 2012 23:19

Lördag! såå skönt!


Hej..


Amanda sov hos mig igår fredag vi gjorde inte så mkt.

vaknade utav att pappa kittlade mig under fötterna.. tror Amanda kännde samma kännsla ;D HAHA


Skulle spela match så vi åkte till delsbo vi förlorade med 5-3 men vi gjorde det bra endå! :)


Sen åkte jag hem och Mi hänkade! nu sitter vi här med brorsanh och checkar nån film !


Imöra blire träning jaojao men vi höres // Emma Stening.     

Av Emma Stening - 3 maj 2012 17:53

Hallå alla bloggläsare! idag är det torsdag.

varit en superduper seg dag idag!

haft engelska AP och massa sånt lite SO också..

Hihih efter skolan åkte jag hem och degade lite i soffan. sedan skulle jag ut och springa men jag somnade såklart i soffan.

de var min dag ikväll blir de väl att plugga lite. So uppsattsen är as dryg.


Imorgon blir det att dra hem till Malin för att plugga lite granna :)

Sedan drar vi till metro! as chill! Vilka ska dit?

Får se om jag hinner blogga lite imorgon eller a vi får se hur det blir// Emma Stening     


Av Emma Stening - 2 maj 2012 22:03

Hallå där alla bloggläsare! :)


Hoppas ni har haft de bra sen senast, det har iallafall jag!


Dagen har varit helt ok!

Skolan gick ganska fort fast trodde att de var måndag typ 100 ggr :O

efter skolan åkte jag hem och vid 3:19 kom Linn vi gjorde inte så mkt jag klippte henne å lite sånt,

Blev ganska nöjd faktist! hihihi vid 7 var det fotbolls träning de gick suveränt! :)


Nu ska jag gå och ducsha och hoppa i säng och sova natti natti! // Emma Stening 



En bild från idag! 



- Just say fuck you and smile..


 

Av Emma Stening - 1 maj 2012 12:54

Godmorgon mina solstrålar. Vaknade för ungefär en timma sedan och är helt slut.

Blev en ganska så sen kväll igår endå, hade grymt awesume.


Vaknade ca 12 och klev upp och käka lite fruuuuukost! :D

Kommer nog inte hända så mkt idag...

Fast vill göra någonting men alla är ju typ bakiiiiz ;) hahahh eller alla förutom sara som är segast i världen :)

Jag har sån otrolig lust att bara åka ner te sjön å ta ett dopp men ingen vill ju hänka..


Min dag:

Vakna

Spela lite fotboll

Städa

Bada

äta middag

ringa Linn

Sova.

HAH kul va? :)


Nu ska jag ut och spela lite fotboll // Emma Grodan Stening     



Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards