Whysoserious

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Emma Stening - 15 mars 2012 20:51

Jag fattar absolut ingenting! allt är bara felfelfel!

2 viktiga personer i mitt liv bara försvinner under 24 timmar det är fan helt sjukt!

Jag försöker glömma han som en gång var min och gå vidare, de går ju sådär för jag ÄLSKAR ju värkligen han.

Och jag vill bara att Ove ska ringa mig och säga att inget har hänt och att jag vaknar ur denna mardröm!


Men nu är det som de är bara gå vidare! och börja drömma fina drömmar.


My life   fuck right now!

Av Emma Stening - 15 mars 2012 20:51

Jag fattar absolut ingenting! allt är bara felfelfel!

2 viktiga personer i mitt liv bara försvinner under 24 timmar det är fan helt sjukt!

Jag försöker glömma han som en gång var min och gå vidare, de går ju sådär för jag ÄLSKAR ju värkligen han.

Och jag vill bara att Ove ska ringa mig och säga att inget har hänt och att jag vaknar ur denna mardröm!


Men nu är det som de är bara gå vidare! och börja drömma fina drömmar.


My life   fuck right now!

Av Emma Stening - 15 mars 2012 20:51

Jag fattar absolut ingenting! allt är bara felfelfel!

2 viktiga personer i mitt liv bara försvinner under 24 timmar det är fan helt sjukt!

Jag försöker glömma han som en gång var min och gå vidare, de går ju sådär för jag ÄLSKAR ju värkligen han.

Och jag vill bara att Ove ska ringa mig och säga att inget har hänt och att jag vaknar ur denna mardröm!


Men nu är det som de är bara gå vidare! och börja drömma fina drömmar.


My life   fuck right now!

Av Emma Stening - 15 mars 2012 20:51

Jag fattar absolut ingenting! allt är bara felfelfel!

2 viktiga personer i mitt liv bara försvinner under 24 timmar det är fan helt sjukt!

Jag försöker glömma han som en gång var min och gå vidare, de går ju sådär för jag ÄLSKAR ju värkligen han.

Och jag vill bara att Ove ska ringa mig och säga att inget har hänt och att jag vaknar ur denna mardröm!


Men nu är det som de är bara gå vidare! och börja drömma fina drömmar.


My life   fuck right now!

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards