Whysoserious

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Emma Stening - 16 mars 2012 23:46

Texten om allt står längst ner-.-

                              Hej Hopp Gummi Snopp!


Tjaao igår gjorde jag ett inlägg som inte blev så himmla långt men ska försöka ett längre nu :)

Igår kom mamma hem ifrån stockholm.. aja det var skönt att få träffa henne igen!


Idag:

Jag har varit i skolan jag sov hemma för första gången på typ tre dagar (sovit hos min malin)

De dög väl?! inte värsta dagen precis har funnits värre. Aja vi hade typ SO 2 gånger -.- bild och Engelska.

På engelskan gjorde vi nå prov. jag tyckte de var ganska så svårt vissa saker sen kommer våran lärare ( Elisabet) och säger: Det här ska ni kunna för alla 4:or klarar de.

Man bah asså VA?! O.o

Aja de gick väl som de gick. Jag drog hem med bussen efter skolan bytte kläder å sminka mig till metro. sen så var jag där med lilla söta Malin:* thihihihih :P De var sjukt kul på metro i alla fall, för först så var vi i hallen sen körde vi 5-kamp! grymt kul (att kolla på)

Lekarna: Typ första man har en sked i munnen med en potatiz sen skulle man springa upp för en trappa.

2: Man skulle ha en penna dinglandes vid rumpan å få ner den i en flaska.

3: Bowling på X-box 360

4:fråge sport elle nå

5: käka popcorn på nå speciellt vis :)


Jag åkte hem vid 11. :(

så nu är jag hemma sitter vid datan (FACEBOOK) och chillar:) vill ni se lite bilder sen igår och idag? :)

De ska ni få Cheecka in :*

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards