Whysoserious

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Emma Stening - 11 november 2011 23:37

Tjoo jag åkte på hokeyn å kolla när järvsö spöa skiten ur dom dära andra!

DOM VANNN MED 14-0 :D

Stolt ;) de var kung fast nu har jag ingen röst kvar för jag har stått å skrikigt å sjungit ramsor å så ;)

Hahahha de var ju jätte kul sen gick jag och malin upp på metro vid typ 22:34 lr nå ;)

De var varmt där (a) hihihi

Men a vad ska jag skriva? jo juste jag håller på att gö om bloggen så den ser inte så bra ut men den kommer bli bättre:) Men asså nu ska jag kolla på film, srry att jag JÄMT skriver  så kort men nu får de bli så bättre en ingenting iallafall :)

Men så ni vet kommer jag ha en superduper kul kväll imorron! Ska vara med alla muppar :D KUNG :*


Amen godnatt pusspuss :*


Många bamsekramar Emma <3 (bild kommer snart från hockyn när de står killar utan tröjar ) (a grr :D

Malins brorsa mumms!!:D

Av Emma Stening - 11 november 2011 17:26

Wat´s up?


Hihihi tjooo:D

Idag som vanligt var de skola jue ^^ men vi hade inge riktiga lektioner kiing de känndes som att dan var typ 2 timmar lång :D men nu vet jag iallafall vad jag ska gå för linje :D eller a:P Typ fotbollsgymnasiet eller barn och fritid;)

Hahahah lol! ;D snart äre typ uttagning till hälsinglands laget nu jävlar ska jag träna kondis till de :)

Hoppas man kommer med ;)´skulle vara superduper kul ju!   

Men asså tror jag ska till metro nu fast har bara ingen skjuts hem :(

Så vet inte hure bliiiir :/

Men aja hoppas iallafall de :) isånnafall ska jag ¨på hokeyyyy :P

Fan vad tråkigt jag har nu asså :/

Jag vet inte vad jag ska skriva ^^

Jag bah skriver bah grr närrå men a FAN VAD KUL JAG HAR ASSÅ:)

Men a :P imorron blire Jossa´N sen typ c´hilla hos mupparna kommer nog bli kung men nu ska jag gö mej iårdning :)

Pussssspussss:*

Många kramar Emma

Av Emma Stening - 11 november 2011 09:48

Tja idag blire ett kort innlägg skriver mer när jag kommer hem.

Nu så sitter jag i bibblan och har kul ^^

De är typ nåå grejjs på skolan idag så vi har inte nå riktiga lektioner:D

Fett kung men a :)

Sara är värsta TRÖKIIIIG!:D

MEn nu ska jag till nått rum där dom ska prata å man får klubbor jag e värsta HAPPY lixom :D<3

Puss hej:)

Många kramar Emma å Malin Å TRÖÖK SARA :P<3

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards