Whysoserious

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Emma Stening - 10 november 2011 21:43

Wat´s up?


Hey, asså förlåt så jädra mkt att jag inte har bloggatpå as länge men harinte haft så mkt tid, men jag ska iallafall försöka få in nånting varje dag fram över:*

Min dag började såhär: Jag klev upp gjorde mig iårdinig och åkte till skolan där träffade man underbaraste brudarna (Josefine,Malin,Johanna,Sara) första lektionen hade vi musik vi kollade på nån as tråkig film med några gubbar sen körde vi nånting som jag inte kom ihåg var de heter ;)

sen rast å sen nån annan lektion de var iallafall as TRÖÖK :D

Men iallafall vi slutade 3 idag som vanligt -.- och efter skolan så gick jag johanna å jossan ner å skulle käka vi tog sibylla;)

hihihi sen skulle vi sälja typ nånting för att samla in pengar tror vi gick typ till över 100 hus å lägenheter men endå fick vi bara fyra saker sålda:O Fett konstigt asså^^

Sen typ åkte hem å chilla osm vanligt ;)

Btw ska nog fixa en ny header :D

och små fixa lite med bloggen några förslag? :)

Skulle vara snällt iallfalll.

Imorgon blir det skolan å va med Linn och sälja sånna dära saker^^

Om hon "ORKAR" hänga med som hon inte brukar våga gö för hon vågar inte åka buss till mej^^

Men aja på lördag blirde William å Ludde iallafall  sen slagga hos josefine ;)

Kommer mer om de typ på söndag ska försöka blogga lite imorron med men nu ska jag kolla film(a

Men vi ses tjingeling :)<3

Många kramar Emma:)

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards