Whysoserious

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Emma Stening - 12 november 2011 23:45

Wat´s up? :)


Nys kommit hem från Ludde och William ;)<3

Ska jag berätta hela kvällen? ;)<3

Och jag tar och gör de ;)

Vid 16:23 åkte jag hem ifrån och hämtade lilla söta josefine:D

Sen så skjusade lilla pappa oss till MINI Johanna :D och där gjorde vi oss iårdning ;)

När vi var klar skjusade Johannas mamma Mig, Johanna,Josefine och Anton (vi hämtade upp han)

till Ica för vi skulle köpa lite å dricka å så. Där träffade vi Malin,Sara å Sandra:)Sen tog vi en "liten prommenad upp till pojkarna ;) hihihi sen så kollade vi på typ tv och spelade med andra ord de  e ju jag kung på :)

fast asså nää:D 

Men sen typ dog vi ;) Ludde, Anton å ,Jesper gick ner till Q8 utklädda:D hahah de var kul ;D sen vid typ nångång kom jossans pappa å hämtade mig å jossa och skjusade hem mig och nu sitter jag här i min säng ny duchad å allt och myser med lilla katten som går på min mage hahah:) men ska nog sova nu tror jag e helt slut i kroppen lixom ;)

Godnatt!!!<3

Många kramar Emma ;)<3                                                   
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                

Av Emma Stening - 12 november 2011 00:08

  Hehehhe snyggingar :D

<3

Presentation


Halloooojj alla bloggläsare!
Kommentera vad ni tkr om bloggen så jag kan gö den så bra som möjligt! ÄLSKAR kretik!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards